Nieuw hoofd marketing

Marco van Es aangetreden als nieuw hoofd marketing & communicatie

Nieuw hoofd marketing

Op 1 oktober is Marco van Es begonnen als ons nieuwe hoofd marketing & communicatie. Hij neemt daarmee het stokje over van Franca Klaus, die na zes jaar afscheid heeft genomen en haar carrière vervolgt bij de Maatschappij van Welstand.

Na zijn studie Muziekwetenschap werkte Marco onder andere bij het Combattimento Consort Amsterdam en Het Gelders Orkest. Hij is verder als manager marketing & communicatie verbonden aan de NTR ZaterdagMatinee, het AVROTROS Vrijdagconcert, het Radio Filharmonisch Orkest en het Groot Omroepkoor. Festivalervaring deed hij eerder op bij het Internationaal Kamermuziek Festival Utrecht.

Marco: “Ik ben op slag verliefd geworden op dit mooie festival in het prachtige Parklandschap Oranjewoud. Een prikkelende en veelzijdige klassieke programmering, met veel zorg en oog voor detail georganiseerd door een bevlogen team, en gericht op een grote verscheidenheid aan geïnteresseerden, liefhebbers en kenners: daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Ik ben blij dat ik hieraan mijn steentje kan gaan bijdragen.”

Foto Esther de Bruijn

Nieuw hoofd marketing

3 oktober 2021