Op 25 maart tekenden de Friese Rabobanken en Oranjewoud Festival de overeenkomst voor een nieuw driejarig partnership waarin het groener maken van Oranjewoud Festival de belangrijkste doelstelling is.
De coöperatieve Rabobank en Stichting Oranjewoud Festival zijn al lange tijd als partners aan elkaar verbonden. Op 25 maart jl. tekenden zij een nieuwe driejarige overeenkomst. Rabobankdirecteur Rob Lijzenga: “Rabobank en Oranjewoud Festival vinden elkaar in een aantal maatschappelijke thema’s. We zetten ons beide in voor de leefbaarheid van onze directe omgeving en willen bijdragen aan drie belangrijke transities: de energietransitie, de voedseltransitie en de transitie naar een inclusieve samenleving. Op het gebied van de eerste van deze doelstellingen doet Rabobank Heerenveen dit jaar een extra inspanning om een groener Oranjewoud Festival mogelijk te maken.”
Enno Feenstra, hoofd algemene productie van Oranjewoud Festival: “Wij zoeken altijd naar manieren om het festival groener en meer energieneutraal te maken. Met de extra bijdrage van de Rabobank dit jaar, kan Oranjewoud Festival op nog grotere schaal accu-packs inzetten die het festival nagenoeg geheel elektrisch maken.”
Zakelijk directeur-bestuurder van Oranjewoud Festival Dorien van Londen: “Wij zijn heel blij met de voortzetting van de samenwerking met de Rabobank. Versterkt door deze bijdrage kunnen wij onze inspanningen voortzetten om op een zo duurzame en laagdrempelig mogelijke manier de mooiste muziek aan te bieden. Ook het aanbieden van producten uit de regio en onze inzet voor een inclusieve samenleving krijgen dit jaar weer een extra impuls.”
Foto boven: Directeur van de Coöperatieve Rabobank Heerenveen Rob Lijzenga en Enno Feenstra, hoofd algemene productie van Oranjewoud Festival.
Foto onder: Directeur van de Coöperatieve Rabobank Heerenveen Rob Lijzenga en de directie van Oranjewoud Festival, Yoram Ish-Hurwitz en Dorien van Londen, tekenen een nieuw driejarig partnership.